MISTÄ KAIKKI ALKOI?
Andrei Koivumäki aloitti Kallion Kiinteistömaailmassa vuonna 2012. Jo ensimmäisen työvuoden jälkeen hän oli toimiston paras asuntomyyjä, eikä Andrei tämän jälkeen luovuttanut parhaan myyjän titteliä kenellekään muulle. Vuosina 2015–2017 Andrei työskenteli Helsingin Kiinteistömaailman lippulaivamyymälässä Bulevardilla sekä asuntomyyjänä, että kehitysjohtajana. Bulevardilla työskennellessään Andrei Koivumäki nosti yrityksen liikevaihtoa merkittävästi ja toimisto vakiinnutti paikkansa ketjun ykkösmyymälänä kaikista Helsingin myymälöistä, mikä oli vaikeana markkina-aikana suuri saavutus.
"Halusin vain tehdä työtä ja samalla uudistaa vanhoja toimintatapoja, rikkoa ennätyksiä, nostaa rimaa ja myydä tuhansia koteja laadusta ja korkeasta asiakastyytyväisyydestä tinkimättä. Rakastuin ja jäin koukkuun".
Andrei on toiminut kiinteistövälitysalalla suunnannäyttäjänä ja nostanut esimerkiksi sosiaalisen median hyödyntämisen asuntojen markkinoinnissa uudelle tasolle. Hän on saavuttanut sosiaalisen median avulla merkittävän näkyvyyden ja brändiarvon yrityksille, joissa hän on työskennellyt. Andrei välittää asuntoja erilaisella ja raikkaalla otteella – sosiaalisen median hyödyntämisen lisäksi Andrei toi asuntoesittelyvideot osaksi asunnonvälitystä myös Suomessa.

Vuonna 2017 Helsingin Kotijoukkue houkutteli Andrein riveihinsä asuntomyyjäksi ja kehitysjohtajaksi. Andrei työskenteli Helsingin Kotijoukkueessa 2 vuotta, jonka aikana hän rikkoi kaikki yrityksen myyntiennätykset.



"Kun palkkaat minut, et maksa sunnuntainäytöistä ja esitteiden jakamisesta.
Myyn kokemusta, osaamista ja kontakteja".
Kaksoiskansalaisuutensa vuoksi Andreilla on vahvat suhteet Venäjälle ja hän pystyy tarjoamaan kohteilleen kenties Suomen laajimman näkyvyyden. Mies on tähdittänyt keväällä 2019 Nelosella ilmestynyttä tv-ohjelmaa Asuntokaupat sokkona sekä Alma Talent Pron kustantamana kirjoittanut myyntikirjan yhdessä arvostetun kirjailijan Katleena Kortesuon kanssa.
"Idea ei ole minkään arvoinen ilman toteutusta eikä sanat merkkaa mitään ilman tekoja".
Andrei on myös kysytty puhuja myynti- ja motiviaatio -tilaisuuksissa. Herra onkin kouluttanut satoja myynnin- ja markkinoinnin ammattilaisia esimerkiksi sellaisissa yrityksissä kuin Handelsbanken, Telia ja Aikamatkat. Lisäksi Andrei on tehnyt yhteistyötä merkittävien kansainvälisten brändien kuten Samsungin ja Koneen kanssa.